12/06/2013

   TONIC  8 ..........         Nl-Eng-Fr                               





Nederlands
English below
Français ci-dessous


Waarheid komt uit inzicht.
Inzicht is het vermogen om te luisteren naar 
wat je hart fluistert naar je geest.



Naïviteit verschijnt wanneer, 
aandacht schenkend aan je gemoed, 
je op het analytische oppervlak 
van woorden en oogopslagen betreedt, 
onmachtig bent om te luisteren naar je hart. 
Bitterheid is nooit intelligent geweest. 



Wantrouwen komt uit angst.
Degene die bang is 
stikt, verdwijnt en stort ineen.



Wanneer je wantrouwt 
ben je niets anders dan een schepsel.



Luister
=
De ware natuur van het menselijk wezen is 
straling




Enkel VREUGDE straalt 
Vreugde is alles, want hij komt vanuit het Hart van aller harten. Wanneer je blij bent 
ben je de schepper.



Degene die vervuld van vreugde is 
ademt vrij, heeft onbegrensd lief en bloeit



Daarvoor
herkent de hele wereld in hem de Mens, 
omdat dit wezen 
zijn ware natuur uitdrukt







Trust comes from discernment.
Discernment is the capability to listen to 
what your heart whispers to your mind.



Naïvety occurs when, 
ready to listen to your emotivity, you move 
on the analytical surface of the words and glances, 
unable to listen to your heart.
Bitterness has never been intelligent.



Mistrust comes from fear.
The one who is afraid 
suffocates, fades and implodes.



When you do not trust, 
you are nothing else but a creature.



Listen
=
The deepest nature of the human being is radiation



Only JOY radiates



Joy is everything, because It comes 
from the Heart of all hearts.
When you are joyful,
you are the creator.



The one who is fulfilled with Joy
 breathes freely, loves limitlessly and flowers



Thus, 
the whole world recognizes that 
this very one is Human, because such a being expresses their deepest nature






La confiance vient du discernement.
Le discernement est la capacité d’écouter 
ce que le cœur chuchote au mental. 



La naïveté s’instaure lorsque, 
t’exerçant à lécoute de ton émotivitétu navigues
à la surface analytique des mots et des regards, incapable d’écouter ton cœur.
L’amertume n’a jamais été intelligente.



La méfiance vient de la peur.
Celui qui a peur 
suffoque, fane et implose.



Lorsque la méfiance emplit ton être, 
tu nes que créature.



Écoute
=
La nature la plus profonde de l’être humain est 
rayonnement



Seule la JOIE rayonne



La Joie est tout, car Elle vient 
du Cœur de tous les cœurs.
Lorsque la Joie investit ton être,
tu es créateur.



Celui qui est empli de Joie
respire librement, aime sans limites et fleurit



Ainsi, 
le monde entier reconnaît en lui l’Humain, 
car cet être exprime 
sa nature la plus profonde







   TONIC  8 .......... Eng-Nl-Fr                                       

No comments:

Post a Comment